Riadiaci a monitorovací systém POC
POC – Power Operation Centre
POC – Power Operation Centre je systém vzdialeného monitoringu technológií, ktorý bol vyvinutý spoločnosťou PRONIX s.r.o. Systém POC prináša veľmi potrebný dohľad nad technológiami 24 hodín denne / 365 dní v roku. Informácie o stave jednotlivých zariadení sú tak neustále k dispozícii vďaka webovému rozhraniu systému POC. Systém POC predstavuje proaktívne riešenie vzniknutých situácií, snaží sa predvídať a predchádzať udalostiam a včas prevziať iniciatívu. Systém je možné prepojiť so servisným strediskom PRONIX, ktoré tak automaticky reaguje na vzniknuté udalosti.
- On-line sledovanie parametrov prostredí a technológií a ich vyhodnocovaní
 - Proaktívny otvorený systém optimalizácie prevádzky dátových centier a energetických celkov
 - Ľubovoľný rozsah a topológia riešení
 - Integrácia s ďalšími systémami typu DCIM, BMS ai.
 - Prepojenie na servisné stredisko PRONIX
 
Kľúčové vlastnosti PRONIX POC
- Monitoring inštalovaných technológií 24/7/365
 - Prehľadný proaktívny on-line systém s otvorenou architektúrou – jednoduché rozšírenie a zmeny
 - Využitie jednotného typu komunikácie podporované výrobcami technológií
 - Prehľadná viacúrovňová vizualizácia monitorovaných celkov
 - Notifikácie, vrátane emailov a sms
 - Viacúrovňový prístup oprávnených osôb na rôznej úrovni štruktúry firmy
 - Prepojenie s ďalšími monitorovacími a riadiacimi systémami zákazníka
 - Proaktívne riešenie vzniknutých situácií s priamou väzbou na servisné stredisko
 
Prínosy pre vašu aplikáciu
- Komplexný nástroj pre dohľad, správu a riadenie infraštruktúry serverovní, dátových centier a energo celkov
 - Kľúčové technológie pod neustálou kontrolou
 - Omedzenie prevádzkových rizík
 - Efektívne riadenie a plánovanie využitia všetkých prostriedkov
 - Reporty trendov dôležitých veličín – detailná analýza prostredia
 - Zníženie prevádzkových nákladov
 - Zrýchlenie servisu a skrátenie reakčnej doby
 - Skvalitnenie údržby a predĺženie životnosti technológií
 - Zdroj informácií pre interný management zákazníka
 - Vysoká flexibilita riešení a rozširovanie systému za prevádzky
 - Lokálny servis a podpora systému 24/7/365
 










