+421 2 643 66 398 pronix@pronix.sk

Riadiaci a monitorovací systém POC

POC – Power Operation Centre

POC – Power Operation Centre je systém vzdialeného monitoringu technológií, ktorý bol vyvinutý spoločnosťou PRONIX s.r.o. Systém POC prináša veľmi potrebný dohľad nad technológiami 24 hodín denne / 365 dní v roku. Informácie o stave jednotlivých zariadení sú tak neustále k dispozícii vďaka webovému rozhraniu systému POC. Systém POC predstavuje proaktívne riešenie vzniknutých situácií, snaží sa predvídať a predchádzať udalostiam a včas prevziať iniciatívu. Systém je možné prepojiť so servisným strediskom PRONIX, ktoré tak automaticky reaguje na vzniknuté udalosti.

 

  • On-line sledovanie parametrov prostredí a technológií a ich vyhodnocovaní
  • Proaktívny otvorený systém optimalizácie prevádzky dátových centier a energetických celkov
  • Ľubovoľný rozsah a topológia riešení
  • Integrácia s ďalšími systémami typu DCIM, BMS ai.
  • Prepojenie na servisné stredisko PRONIX

Kľúčové vlastnosti PRONIX POC

  • Monitoring inštalovaných technológií 24/7/365
  • Prehľadný proaktívny on-line systém s otvorenou architektúrou – jednoduché rozšírenie a zmeny
  • Využitie jednotného typu komunikácie podporované výrobcami technológií
  • Prehľadná viacúrovňová vizualizácia monitorovaných celkov
  • Notifikácie, vrátane emailov a sms
  • Viacúrovňový prístup oprávnených osôb na rôznej úrovni štruktúry firmy
  • Prepojenie s ďalšími monitorovacími a riadiacimi systémami zákazníka
  • Proaktívne riešenie vzniknutých situácií s priamou väzbou na servisné stredisko

Prínosy pre vašu aplikáciu

  • Komplexný nástroj pre dohľad, správu a riadenie infraštruktúry serverovní, dátových centier a energo celkov
  • Kľúčové technológie pod neustálou kontrolou
  • Omedzenie prevádzkových rizík
  • Efektívne riadenie a plánovanie využitia všetkých prostriedkov
  • Reporty trendov dôležitých veličín – detailná analýza prostredia
  • Zníženie prevádzkových nákladov
  • Zrýchlenie servisu a skrátenie reakčnej doby
  • Skvalitnenie údržby a predĺženie životnosti technológií
  • Zdroj informácií pre interný management zákazníka
  • Vysoká flexibilita riešení a rozširovanie systému za prevádzky
  • Lokálny servis a podpora systému 24/7/365